یه دور همی ساده

از امروز همه چیز را از نو آغاز کنیم
یه دور همی ساده

سلام ...
خوش اومدید. قدمتون روی چشم.
اینجا هرچی که به دلم بشینه میذارم که
به دل شمام بشینه، لحظاتتون لبریز از آرامش!

طبقه بندی موضوعی

یه دور همی ساده

از امروز همه چیز را از نو آغاز کنیم





خیانت به خانما !!

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

زنم زنگ زده داد و فریاد میگه:

خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم؟

دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت؟

چرا این کارو با من کردی؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت:

.

.

.

الکی مثلا بهم خیانت کردی…!!

.

.

به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
توحید (مدیر وبلاگ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی